Соціально-економічні передумови функціонування туристичного ринку на Волині

Kateryna Anatoliivna Zaychuk

Анотація


У статті проаналізовано соціально-економічні передумови функціонування туристичного ринку Волинської області, охарактеризовано низку чинників, які позитивно впливають на конкурентоспроможність з точки зору можливостей розширення і підвищення ефективності міжнародних туристичних зв’язків, наведено класифікацію туристичного потенціалу Волинської області. Виявлено слабкі місця туристичної галузі України, проаналізовано статистичні дані про доходи за 2015 та 2016 роки, приріст населення за 2014-2015 роки, простежено динаміку туристичних потоків та кількість туристичних підприємств та туроператорів за 2014-2015 роки у Волинській області. Доведено, що стратегічною метою розвитку туризму в області є створення конкурентоспроможного туристського продукту, який зможе гідно репрезентувати себе на міжнародному ринку. Зроблено висновки та запропоновано подальші заходи щодо поліпшення безперервного та ефективного розвитку функціонування туристичного ринку у Волинській області.

Ключові слова


соціально-економічні особливості; туристичний ринок; туризм; туристичні послуги; туристичні потоки; суб’єкти туристичної діяльності; доходи населення; приріст населення

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)