Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрного підприємства

Larysa Mykolaivna Naumova, Oleksandr Borysovych Naumov, Pavlo Viktorovych Voronzhak

Анотація


В статті проаналізовано маркетингову діяльність аграрного підприємства, визначено що висока конкурентоспроможність і завоювання ринкової ніші є наслідком проведення глибоких маркетингових досліджень, спрямованих на формування ефективного асортименту, обґрунтовано підходи до стратегічного планування маркетингової діяльності аграрних підприємств в умовах трансформації ринкового середовища.

Ключові слова


маркетингова діяльність; стратегія; аграрне підприємство

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)