Оцінка конкурентоспроможності зерна та напрями її підвищення у підприємствах

Mykola Kyrylovych Parkhomets', Lyudmyla Mykolayivna Uniyat, Iryna Solovey

Анотація


У статті розкрито методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності зернових культур на прикладі пшениці в середньому за 2011-2015 роки за методами теорії ефективної конкуренції та бенчмаркетингу на підприємствах Теребовлянського району Тернопільської області.
У процесі оцінювання рівня конкурентоспроможності враховано специфічні особливості зернової галузі, конкретизовано показники, які характеризують ефективність виробничої діяльності, фінансовий стан, ділову активність та результати внутрішніх і зовнішніх аспектів виробництва і продажу зерна аграрними підприємствами.
На основі проведеного дослідження запропоновано основні внутрішні та зовнішні напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності зерна, що сприятиме зміцненню економіки галузі й підприємств, збільшенню обсягів експорту та поліпшенню економічних і соціальних умов проживання нашого народу.

Ключові слова


галузь зернових культур; пшениця; оцінка конкурентоспроможності зерна; теорія ефективної конкуренції; метод бенчмаркетингу; ефективність виробничої діяльності; фінансовий стан; ділова активність виробників; напрямки підвищення конкурентоспроможності зерна

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)