Теоретичні аспекти сутності вартості підприємства

Nadiia Mykolaivna Davydenko, Yuliia Oleksandrivna Kulbach

Анотація


У статті розглянуто сутність поняття «вартість підприємства», з позиції розмежування понять «ціна», «цінність» та «вартість підприємства», а також висвітлено різницю таких категорій як «фірма», «бізнес», «підприємство», з метою обґрунтування сутності вартості підприємства. Досліджено сутність терміну «вартість підприємства» з позиції різних підходів. Висвітлено сучасні погляди щодо визначення вартості в економічній термінології, особливості підприємства як об’єкта визначення вартості, та на цій основі узагальнення бачення вартості підприємства.

Ключові слова


вартість; ціна; цінність; фірма; бізнес; підприємство; вартість підприємства; теорія вартості

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)