Аналіз чинників, що впливають на стратегічну позицію туристичних ресурсів

Iryna Volodymyrivna Pysareva

Анотація


Вступ. Останніми роками більшість дослідників визначають стан та розвиток туристичних ресурсів як нестабільний, нестійкий, що характеризується низькою ефективністю та нераціональним використанням наявного туристичного потенціалу. Особливе значення в сучасних умовах має вивчення стратегічної позиції туристичних ресурсів та визначення шляхів їх найбільш оптимального використання в тих регіонах, на території яких активно розвиваються різні види туризму.
Мета. Метою статті є визначення стратегічної позиції туристичних ресурсів через аналіз зовнішніх та внутрішніх чинників, що впливають на їх розвиток. Для цього були визначені ті з них, які впливають на розвиток туристських ресурсів.
Метод. Для визначення стратегічної позиції туристичних ресурсів було використано метод SWOT-аналізу.
Результати. На основі оцінок зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на розвиток туристичних ресурсів була визначена їх стратегічна позиція: для розвитку туристичних ресурсів слід орієнтувати стратегії на боротьбу із загрозами за рахунок використання внутрішніх резервів.

Ключові слова


туризм; можливості та загрози; сильні та слабкі сторони; туристичні ресурси; стратегічна позиція; SWOT-аналіз

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)