Ділова репутація банку: сутнісна характеристика та особливості управління

Zhanna Ivanivna Torianyk, Olha Olehivna Shutilova

Анотація


У статті досліджено сутнісну відмінну характеристику ділової репутації та іміджу банку, системні складові ділової репутації банку за групами стейкхолдерів, процес формування та управління діловою репутацією банку. Запропоновано заходи щодо протидії репутаційним ризикам та підтримки ділової репутації банківської установи.

Ключові слова


банк; ділова репутація; імідж; конкурентоспроможність; ризики ділової репутації; репутаційний менеджмент

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)