Науково-теоретичні засади управління витратами у створенні цінових конкурентних переваг

Bagrat Olegovich Hachaturyan

Анотація


Вступ. Для утримання та збільшення долі ринку необхідно створювати конкурентні переваги, які полягають в якості, собівартості або пошуку відповідного сегменту ринку. Цінові конкретні переваги в більші мірі залежать від політики ціноутворення на підприємстві та управління витратами, що і обумовлює актуальність дослідження.
Мета дослідження полягає у уточненні сутності поняття «управління витратами».
Результати. В статті розглянуто сутність поняття «управління витратами». Для узагальнення існуючих підходів до розуміння досліджуваної категорії здійснено морфологічний аналіз сукупності визначення їх сутністю, змістом та метою.
Висновки. Запропоновано власне бачення управління витратами як впливу на виробничі та управлінські процеси, які мають місце в системі діяльності підприємства, що являє собою сукупність методологічного та методичного інструментарію, представленого принципами, функціями, законами, закономірностями та методами для зміни структури витрат та поведінки персоналу як результату зміни умов виробничо-господарської діяльності підприємства.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)