Стратегічне управління маркетинговою та збутовою діяльністю в агропромисловій сфері

Dmitro Valerіiovich Lipovii

Анотація


Вступ. Формування маркетингової та збутової діяльності інтегрованих підприємств сфери агропромислового виробництва має свої переваги та недоліки у можливостях запровадження на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в аграрній сфері. Однак приділення уваги окремим компонентам забезпечення результативності визначених напрямів діяльності мають стати одним з головних напрямів змін у стратегічному управлінні інтегрованих підприємств.
Метою статті є опрацювання теоретичного базису щодо напрямів розвитку маркетингової та збутової політик інтегрованих підприємств.
Результати. Особливість аграрного ринку зумовлює можливості здійснення процесів купівлі-продажу лише між товаровиробниками та іншими суб’єктами сфери бізнесу, при яких товаром виступає сільськогосподарська сировина, яка не є придатною для кінцевого споживання без додаткової переробки. Для умов функціонування агропромислового виробництва, загалом, та для інтегрованих суб’єктів агробізнесу, зокрема, можливим э застосовувати лише модифіковану (спрощену) маркетингову модель формування конкурентних переваг.
Висновки. Результатом запропонованої системи інтеграції є формування сутнісно нових зв’язків зі споживачами, постачальниками та інвесторами у порівнянні з основними конкурентами, наслідком чого є збереження чи збільшення ринкової частки, підвищення економічної ефективності та вартості бізнесу.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)