Мотивація та стимулювання персоналу на підприємствах

Ol'ga Vasilіvna Podol's'ka, Vіktorіya Vіtalіїvna Oberemok

Анотація


Вступ. Розуміння сутності, змісту, ролі процесу мотивації та стимулювання в управлінні персоналом на підприємстві є однією з важливих передумов для економічного зростання і конкурентоспроможності як підприємства в цілому, так і окремого працівника, що в свою чергу сприяє покращенню інноваційної діяльності та економічному зростанню, що є актуальним і важливим питанням, яке вимагає подальшого розвитку та дослідження.

Метою статті є дослідження ролі мотивації і стимулювання персоналу в забезпеченні розвитку підприємства.

Результати. У статті здійснено дослідження поняття процесу мотивації та стимулювання персоналу підприємства, які довели, що у поєднання ці процеси створюють умови виробничого процесу, за яких підвищення результатів буде досягатися при найменших затратах праці, але при цьому їм притаманні відмінності. Обґрунтовано, що матеріальне стимулювання як складова мотивації дозволяє працівнику задовольнити свої потреби, а підприємство хоче підвищити свою результативність при мінімальних витратах і застосовує матеріальні стимули, ефективне використання яких у кінцевому результаті передбачає перевищення результатів виробництва над затратами. Розглянуто процес мотивації як на загальному, так і на індивідуальному рівні кожного окремого працівника, який має власні мотиви до своєї роботи.

Висновки. Складні умови сьогодення потребують від керівництва системного підходу до вирішенні проблем розвитку підприємств та досягненні цілей управління персоналом, які пов’язані із мотивацією діяльності та стимулюванням до праці.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)