Концептуальні засади розвитку бенчмаркінгу на підприємствах аграрної сфери України

Ihor Bohdanovych Yatsiv, Denys Oleksandrovych Bobrovnyk

Анотація


Наукову статтю присвячено узагальненню наукових поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сучасних концепцій бенчмаркінгу з подальшим застосуванням при оцінці конкурентоспроможності вітчизняних аграрних підприємств. Автор розкриває сутність категорії «аграрний бенчмаркінг», та визначає принципи та методи  його реалізації на вітчизняних аграрних  підприємствах в  контексті стратегічного управління. Поглиблення глобалізаційних процесів, розширення ринків збуту товарів та сільськогосподарської продукції  зростання рівня конкуренції між виробниками сільськогосподарської продукції; актуалізація та активне впровадження інноваційних способів ведення сільського господарства, використання яких стає важливою складовою забезпечення конкуренції аграрних підприємств та їх ефективного функціонування визначено в статті як базові передумови, що сприяють активному використанню бенчмаркінгу у розвитку аграрних підприємств в сучасних умовах господарювання.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)